Reiziger ook in 2016 positief over het openbaar vervoer van Syntus

22-3-2017
Dat blijkt uit de jaarlijkse OV-Klantenbarometer.

Met een 7,8 staat de stadsdienst Apeldoorn voor de vijfde keer op rij opnieuw in de Top 3 van beste stadsdiensten van Nederland. En met een 7,7 scoren het openbaar vervoer in Twente en Midden-Overijssel boven het landelijk gemiddelde.  De overall klantwaardering van Syntus is met een 7,6 gelijk aan het landelijk gemiddelde.

Directeur Cees Anker is trots op zijn medewerkers: “Wij kunnen vanzelfsprekend alleen maar goed openbaar vervoer bieden door de inzet van onze gastvrije en goed geïnformeerde medewerkers. Zij zorgen voor een veilige en prettige reis. Voor onze reizigers maakt dat het verschil! Het is mooi om te zien dat onze reizigers dat dit jaar opnieuw waarderen en tot uiting laten komen in het OV-Klantenbarometer onderzoek. ”

Over het onderzoek
De OV-Klantenbarometer is hét klanttevredenheidsonderzoek in het regionale openbaar vervoer, onder reizigers in bus, tram, metro, regionale trein en boot. Het wordt jaarlijks gehouden, in het najaar van 2016 voor de zestiende keer. Hierbij hebben ruim 82.000 reizigers een schriftelijke enquête ingevuld, waarbij zij rapportcijfers gaven aan de verschillende aspecten van hun reis. Dat het onderzoek in het hele land op dezelfde wijze wordt gehouden is uniek in Europa. Alle resultaten zijn te vinden op: www.crow.nl/ov-klantenbarometer2016




 
Reiziger ook in 2016 positief over het openbaar vervoer van Syntus
Sluiten De website(s) van Keolis Nederland (voorheen Syntus) gebruiken bij bepaalde functionaliteiten cookies.