Naar hoofdinhoud
03 juni 2026

Niet gewonnen, maar wel ontzettend trots

Dit jaar waren we opnieuw genomineerd voor de titel Klantvriendelijkste Vervoerder van 2026. Dit als onderdeel van ‘Het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland’. Een onafhankelijk onderzoek van marktonderzoeksbureau MarketResponse onder duizenden klanten. We eindigden op de tweede plaats. FlixBus mocht de eerste prijs in ontvangst nemen. Van alle genomineerde streekvervoerders kregen wij het hoogste cijfer, een 7,64! Welkoop won de landelijke titel met een nette 8,29.

De nominatie is een mooie waardering voor het harde werk van al onze collega’s en het vertrouwen van onze reizigers. Het is geen prijs die je wint met een campagne of een jury - het zijn onze reizigers zélf die ons dit cijfer geven.

Keolis