Geld terug staking bus

Heb jij als reiziger tijdens de staking niet altijd gebruik kunnen maken van onze diensten, maar hier wel voor betaald? Dan heb je wellicht recht om (een gedeelte van) je geld terug te krijgen.

Wanneer kom ik hiervoor in aanmerking?

In geval van een wettelijke algehele staking van langer dan een dag waardoor je niet kon reizen, zal Keolis Nederland naar redelijkheid van je verzoek overgaan tot een restitutie van jouw vooruitbetaalde reisbedrag naar rato van de duur van de staking. De vergoeding wordt alleen gegeven voor het vervoer dat door de staking niet mogelijk is. Keolis Nederland kan hiervoor administratiekosten in rekening brengen.
Voorbeelden van vooruitbetaalde reissommen zijn:
  • maandabonnement
  • e-ticket op datum
  • altijd korting/voordeel abonnement

Let op, heb je een OV-studentenkaart dan kom je niet in aanmerking om je geld terug te vragen.

Ben je in het bezit van één van de bovenstaande producten dan kun je dit contactformulier invullen.
Na goedkeuring zal het bedrag binnen drie weken worden overgemaakt naar het door jouw opgegeven bankrekeningnummer.